Taylor Lorenz appears to be spiraling out of control. She might be the most delusional ‘journalist’ on the planet today…

Go Ad-Free, Get Exclusive Shows and Content, Go Premium Today - $1 Trial

According to TheWrap:

The Washington Post journalist Taylor Lorenz is denying a The New York Times report published Friday that claimed her job had been moved from the features staff to the technology team and that senior managing editor Cameron Barr has been asked to review her articles before publication.

Lorenz is a technology reporter who this year joined the Washington Post from the New York Times. And the detail came as part of a larger NYT story on WaPo’s executive editor Sally Buzbee a year into her job, and when the story was picked up by other reporters and outlets, Lorenz labeled the report “a flat out lie.”

Thirteen Telegram Channels You May Not Be Following But Should Be

“This is a flat-out lie. Literally just made up. Zero about my job has changed since I got to WaPo. Check my bio: I’m a tech columnist writing features on internet culture. I have the *exact* same job as when I joined. Nothing about this story is true,” Lorenz said in a Saturday morning tweet in which the publication Mediaite claimed that she had been “demoted” based on the Times report.

“I have absolutely not been demoted, not even remotely. My job has not changed at all. I joined WaPo as a technology columnist writing tech features and I still have the exact same job. Cameron has always edited my stories, he edits all the big stories on the site,” she said in a separate tweet in response to a tweet from the NYT story’s author and media reporter Benjamin Mullin.

If Elon Musk Ends Up Taking Over Twitter, Will You Use It?

By completing the poll, you agree to receive emails from Red Voice Media, occasional offers from our partners and that you've read and agree to our privacy policy and legal statement.

TheWrap has reached out to The Washington Post for comment.

Lorenz was the subject of online criticism following her column about YouTube content creators covering the Johnny Depp and Amber Heard trial. Two YouTubers claimed after her story was published that they had not been contacted by Lorenz before running the story, leading the newspaper to issue a correction. Lorenz had said the issue was inserted in the post due to a miscommunication with an editor.

Learn How To Protect Your Life Savings From Inflation and An Irresponsible Government, With Gold and Silver